30 Mayıs 2011 Pazartesi

doğum günü

dün yusufun doğum günüydü. dokuz yaşında artık... istanbulda otururken 29 mayısta yapılan fetih kutlamalarını ona göstererek "bak herkes senin doğum gününü kutluyor, havai fişekler de senin için atılıyor" derdim. çok keyif alırdı. doğum günümüz oldukca cafcaflıydı aslında. saat kaçta yatarsa yatsın sabah altıda uyanan oğlumuz latifle erkenden uyandık. biraz çizgi film kahvaltı derken çıkarttığımız seslerden alt komşu rahatsız olup sürekli duvara vurunca komşumuzun pazar keyfine turp sıkmayalım deyip meryemi de alıp sabah sabah sokaklara çıktık. bir sokak köpeği bizi uzun süre takip edip oyunlar oynadı. herhalde daha önce evcildi ve bakılamayıp sokağa atılmıştı. üç çocukla zaten kalabalık olduğumuzu kendisini alıp besleyemiyeceğimizi söyledim ona. hem zaten apartmanda yaşıyorduk. işin fena tarafı ben de köpeklerden pek hazetmiyordum. neyse bir iki saat sonra eve döndük. alt komşumuz balkonunu temizliyordu. eh uyanmışlar deyip eve geçtik. bu arada yusuf hala rahmetli babamın ona aldığı bisikleti kullanıyordu. halbuki kuzeni melek ona kocaman bir bisiklet hediye etmişti ( okulda dereceye girip girip bisiklet kazanıyordu da) fakat bizimki binmeye cesaret edemiyordu. sitede arkadaşlarının yanında düşüp rezil olurum diye de bir türlü binemiyordu. o işi de hallettik. bisikleti alıp başka yerde bir iki binndirdik yusufu, böylece doğum gününde yeni bisiikletiyle hava atabildi. sonra pasta falan yedik. hediye olarak aldığımız çalışma masasını akrabalara telefonda "bana dolap aldılar" diye anlatmasına güldük, falan filan. resimler sonra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder