24 Nisan 2009 Cuma

23 Nisan
















23 nisan için anaokulu öğretmenizi telefonla aramıştım. Öğretmenimiz "bizim sınıfın çocuklarının belli bir kıyafeti olmayacak, renkli gömlek ve kot pantolon giyecekler" dediğinde bu özgürlük hoşuma gitmişti. ardından söylediği ise beni şaşırttı. "Kolbastı oynayacaklar" Kolbastı mı? Diğer bütün çocuklar tek tip kıyafet giyip ya yöresel oyunlar sergileyecekler yahut renkli kurdelalar sallayıp modern dans edeceklerdi. Öğretmenin işine karışılmaz deyip sustum . et ve kemik olayı.
Hava pek hoş olmadığından Latif'le ben 23 nisanda evde kaldık ama Baki'nin dediğine göre en keyifli gösteriyi Yusufun sınıfı gerçekleştirmiş. Herkes gülmekten kırılmış. Kamerada seyredince ben de aynı kanaate vardım. Bakalım siz ne diyeceksiniz. ama önce resimler





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder